عکس پروفایل اینستاگرام
نوشته شده توسط : ساحل

1.انتخاب یک عکس پروفایل اینستاگرام که پرتو دهنده برندتان باشد
اولین و مهمترین نکته این است که، عکس پروفایل اینستاگرام میبایست نشان دهد که شما چه کسی هستید. در باره برند، یک لوگوی تجاری انتخاب کنید که فورا قابل تشخیص باشد. لوگوی شما ابتدایی ترین راه شغل نیز میباشد، زیرا به شما کمک می کند تا از نظر بصری در همه کانال های خویش ماندگار باشید. با این حال، اگر یک صورت تأثیرگذار، کارآفرین یا بلاگر هستید، عکسی از خود انتخاب کنید که هویت و کاری که سپریدن میدهید را نشان دهد.

مقاله پیوسته را از دست ندهید:
بازاریابی اینستاگرام : جامع ترین آموزش اینستاگرام مارکتینگ
به عنوان مثال، الکس استرول یک عکاس اینفلوئنسر در اینستاگرام است که در عکس پروفایلش دوربین در دست داشته و در حال عکس گرفتن است. عکس پروفایل الکس فورا بازگو می کند که حساب اینستاگرام او در باره عکاسی میباشد.

 

به همین ترتیب، کوری نیکونن، رقاص باله اهل برلین و صورت تاثیرگذار در تناسب اندام، توسط پوشاک کلوش، کفش باله و مدل موی دم خرگوشی اش، به طور روشن اصول سخیف برند خود را اثر می دهد. کوری، همانند الکس، عکسی از خویش را به نمایش گذاشته است که پیشه فعلی اش را شرح می دهد. هر دو عکس به یاد ماندنی بوده و طنین اندازِ کل زندگی آنها است.

 

از عقیده فنی، مطمئن شوید که عکس پروفایل تان با کیفیت بالا، نه پیکسلی، باشد و در هر دستگاهی خوب به عقیده برسد. در حال حاضر ابعاد عکس پروفایل اینستاگرام بر روی تلفن همراه 110 × 100 پیکسل است. با این حال، از آنجا که عکسهای پروفایل روی دسکتاپ ارشد هستند، یک عکس ارشد آپلود کنید، تا اینستاگرام اندازه آن را به چهره خودکار تغییر دهد.

2.نام تان شامل یک کلید کلمه باشد
جهت اطمینان از این که افراد بتوانند شما را پیدا کنند، حتما نام خودتان، و نه نام کاربری اینستاگرامتان، را به اشتراک بگذارید،. چرا که افرادی که در اینستاگرام شما را جستجو می کنند، از اسم راستین تان یا نام کمپانی تان کاربرد می کنند و تشابه نام شما با اسم کاربری تان، امکان یافتن شما را تفریق میدهد.

 

از آنجا که کاربران اینستاگرام کلیدواژه ها را نیز جستجو می کنند، قرار دادن یک کلید واژه در اسم خود قابلیت جستجوی شما را سه مساوی اغلب می کند. حتی اگر اسم کاربری تان شامل کلید واژه نباشد، هنوز هم می تاب شما را از طریق کلید کلمه در اسم تان پیدا کرد. به عنوان مثال، در نام پروفایل خودم از عبارت دیجیتال مارکتر نیز استفاده نموده ام، با این این جزئی از اسم من نیست و با یک اموجی آن را متمایز کرده ام..

جهت انتخاب کلیدواژه برای اسم خود، به کلیدواژه های هدف، که ممکن است فالوران نهفته تان برای جستجوی حسابهای الهام بخش، هشتگ های جالب یا مکانهای ویژه به منظور فالو کردن، از آنها استفاده کنند، اندیشه کنید.

مثلا، اگر میخواهید یک بیننده منظور در اسپاهان را جذب کنید، واژه “اصفهان” را به کناره اسم خود اضافه کنید. در نتیجه افراد میتوانند با تایپ کردن نام شهر در نوار جستجو، شما را بیابند.

مقاله مرتبط را از دست ندهید:
چگونه از لایو چت اینستاگرام در سوداگری کاربرد کنیم؟
به طور مشابه، اگر فالوورهای شما به پیگیری یک مربی در اینستاگرم باشند، عبارت “مربی” را کنار اسم خویش قرار دهید. اگر آنها در جستجوی حساب های طراحی درونی باشند، به نام خویش “طراحی داخلی” اضافه کنید.

پس از برگزیدن کلیدواژه های خود، افزودن آنها به پروفایل اینستاگرامتان راحت است. در مرورگر دسکتاپ، پروفایل خود را مفتوح کرده و روی دکمه ویرایش مشخصات (Edit Profile) کلیک کنید. در سرنوشت نام، کلیدواژه خود را پس از اسم تان وارد نمائید. ممکن است بخواهید اسم واقعی و کلیدواژه باره عقیده خود را با یک ایموجی Emoji از هم جدا کنید. (در پیوسته ی مقاله اطلاعات اکثریت در باره ایموجی ها به دست خواهید آورد.)

 

3.در بیو اینستاگرام خویش از کلیدواژه های قصد کاربرد کنید
از آنجا که بیوگرافی شما در اینستاگرام جهت کارایی بر سایرین موعد کمتری نسبت به یک پلک اخلال در کمر بستن دارد، ساده کردن بیوگرافی خود به افراد کمک می کند تا به سرعت کل چیز را در مورد شما بفهمند. برای این بهینه سازی، کلیدواژه های منظور بهترین دوستان شما هستند؛ چرا که تعیین می کنند چه گونه افرادی قادر به پیدا کردن حساب شما باشند.

به عنوان مثال، با یک نگاه سریع به بیوگرافی ایریس دیجکرس، می توانید محتوای اینستاگرام او را که بر روی مد، سفر، و سخیف حیات متمرکز است، تماشا کنید. این نقاط تمرکز، حساب او را شناسایی کرده و نیز می تواند تعیین نماید که چه افرادی رو دکمه فالو کلیک کنند.

 

همچنین باید از خاصیت اخیر اینستاگرام که به شما امکان افزودن هشتگ و لینک پروفایل را در تقدیر بیوگرافی میدهد، استفاده کنید. آنجا فضا بسیار نکوداشتن برای تبلیغ هشتگ برند شما است. چرا که افراد می توانند هشتگ تان را فالو کنند. در این شرایط جامعه مخاطبانش شما نه تنها فالوورهای صفحه اصلی تان، بلکه فالو کنندگان هشتگ برندتان را نیز دربرمیگیرد.

مقاله مرتبط را از دست ندهید:
با این 6 گام مدرس اینستاگرام برای کسب و کار خویش شوید!
جهت اضافه کردن هشتگ و لینک به بیوگرافی اینستاگرامتان، صفحه پروفایل خود را باز کرده و روی ویرایش مشخصات Edit Profile کلیک کنید. در قسمت بیوگرافی، هشتگها و پروفایل هایی را که می خواهید ملت توسط آنها با شما وابستگی استوار کنند، اضافه کنید. فراموش نکنید که از کاراکتر # برای هشتگها و پرتو @ جهت نامهای کاربری کاربرد کنید. بعد از اندوخته و خروج، هشتگها و نامهای کاربری فعال (قابل کلیک کردن) می شوند لغایت افراد بتوانند آنها را رسیدگی کنند.

 

کاربرد کلیدواژه های قابل درک برای مخاطبانتان، مشخص میکند نوع کار و جنبش شما چیست، چه چیزی ارائه میدهید و یا حساب شما به آنها مربوط میشود یا خیر. کلیدواژه هایی را برگزیدن کنید که آن مهارتها یا علایقی که قصد دارید در حسابتان پررنگ کنید را نشان میدهند.

نکته: برای برگزیدن کلید کلمه های مناسب، به حسابهایی مشابه با حساب خودتان نگاه کنید و در عقیده بگیرید که چه چیزی شما را از آنها متمایز میکند. آیا چیزی منحصر به فرد جهت ارائه دارید؟ آیا علاقه مندی خاصی جهت اضافه کردن به تقدیر چیرگی های خویش دارید؟ بیوگرافی شما مکانی برای ارائه بهترین چیرگی هایتان میباشد.

4.یک فراخوان پیش از لینک بلاگ یا توصیه بازپسین خویش بیافزایید
از آنجا که اینستاگرام از کاربران خود میخواهد در پلتفرم platform بمانند، مکان هایی که می توانید در آنجا URLهایی را که مخاطبان را به دامنه های بیگانه هدایت می کنند پیمان دهید، محدود هستند. با این حال، بالا بردن شدامد و مقدار کلیک های وبسایت شما معیارهای مهم اینستاگرام جهت سوداگری میباشد.

در حال حاضر، اگر بیش از 10,000 فالور داشته باشید، می توانید لینکی در تقدیر استوری Stories پیمان دهید و از راه آن شدامد خویش را بالا ببرید، ولی این طریق به طور واضح برای حساب های حقیر کارآمد نیست. تقدیر بیو در اینستاگرام شما فقط فرصتی است که روش آن قادرید ترافیک طبیعی به وبسایت یا رهنمود گزیده تر خویش برپایی کنید.

 

به عنوان مثال، خودم به عنوان دیجیتال مارکتر، در آخرین خط بیو اینستاگرام خود یک URL قرار دیتا و بدست چند ایموجی در اطراف دعوت به اقدام (CTA) خود، آن را در معرض پروا قرار داده ام. این کار باعث نیرومند تر شدن آن پیشنهاد میگردد.

جهت افزودن URL به بیوگرافی خود، روی دکمه ویرایش مشخصات Edit Profile کلیک کرده و URL خویش را در تقدیر website اضافه کنید.

برای افزودن دعوت به اقدام CTA در قسمت بالای URL خود، مشابه بنده، مطمئن شوید CTA شما در خط پایان بیو اینستاگرام قرار گرفته است. ایموجی ها CTA را برجسته می کنند. اکثر افراد برای نشان دادن جایی که کاربران باید کلیک کنند از ایموجی های اشاره به پایین کاربرد میکنند.

مقاله پیوسته را از دست ندهید:
کال داخل اکشن یا CTA (Call To Action) چیست؟ + تصاویر بهترین دعوت به اقدام ها
نکته: پیمان دادن لینک تارنما یا وبلاگ در بیو اینستاگرام تان ، یک آغاز عالی است. با این حال، اگر شما هر هفته پیشنهادات مختلفی را تبلیغ می کنید و می خواهید فالوورهای خاصی را به صفحات ویژه محصول هدایت کنید، تغییر مدام لینک های بیو بحران برانگیز میباشد. به عنوان یک گذرگاه حل، از Linktree ، که یک ابزار برای اضافه کردن چندین لینک به بیو اینستاگرام، بهره‌گیری کنید.

5.استفاده از سطر ها، ایموجی ها، و فونت های سفارشی جهت تنظیم بیوگرافی خود
پس از رعایت اصول اولیه (مانند کلیدواژه ها، URL ها و هشتگهای تبلیغی)، به عنوان لازمه آخر، به بیو اینستاگرام خویش هویت، اضافه کنید. برای مثال، نقل قول مورد علاقه خویش را که با آن زندگی می کنید یا یک متن خنده دار که نشانه دهنده برند شماست، را بیافزایید. برای توضیح بیشتر، بیژن وثوقی عبارت “Go Hard or Go Home” را در اکانت خویش در ارتباط با روحیاتش قرار داده است.

 

توجه داشته باشید که استفاده از سطرها در پروفایل بیژن وثوقی خواندن آن را نیز راحت میکند. به قصد نگارش در هر سطر، روی ویرایش مشخصات و سپس بیو ضربه بزنید. در تقدیر بیو خود، هر کجا میخواهید به خط بعد بروید، اینتر بزنید. اگر چه امکان رفتن به سطر پس در دسکتاپ وجود ندارد، ولی می توانید از ایموجی ها برای تقسیم متن به بخش های گوناگون استفاده کنید.

ایموجی نیز می تواند کلیدواژه های ویژه را به صورت بصری برجسته نماید و مشاهده بیو اینستاگرام را بیش از قبل آسانی بخشد. امیلی اسکای، صورت تاثیرگذار تناسب اندام از استرالیا، سه حساب کاربردی دارد: یکتا برای نوزاد تازه زاده شده اش، گرد برای تمرینات خود، و احد برای دوره های آموزشی آرایش. ایموجی ها قبل از هر حساب به طور بصری باعث برپایی تمرکز بر آنها میگردد.

 

برای اضافه کردن ایموجی، روی ویرایش مشخصات کلیک و ایموجی مورد نظر خود را در سرنوشت بیوگرافی وارد کنید. در استفاده از ایموجی زیادروی نکنید! آنهایی را به پیشه ببرید که به طور بصری اطلاعاتی کلیدی در باره متن ارائه میدهند.

مقاله مرتبط را از دست ندهید:
ساخت استوری اینستاگرام: چطور در اینستاگرام استوری بسازیم؟
همچنین یک فونت سفارشی می تواند حسی خلاقانه به بیوگرافی شما بدهد. با استفاده از برنامه Textizer در iOS، می توانید فونت بیوگرافی خویش را سفارشی کنید. در آنجا، به کارگیری بسیاری فونت ها رایگان میباشد. جهت استفاده از Textizer، برنامه را مفتوح و روی(Get Started) کلیک کنید. یک فونت را از منو گزینش و متن خویش را تایپ نمایید. همانطور که در نمونه زیر نشانه دیتا شده است، متن با فونت انتخابی شما ظاهر میگردد. سپس روی به اشتراک گذاری (Share) کلیک کنید تا متن موجود در کادر کپی شود.

به اینستاگرام بازگردید، روی ویرایش مشخصات کلیک کنید و متن را در جایی که میخواهید قرار گیرد، مثل قسمت اسم یا بیوگرافی، paste کنید.

 

نکات مهم درباره پروفایل های بازرگانی یا Business Profiles
اگر در اینستاگرام سوداگری میکنید، داشتن یک پروفایل سوداگری ضروری است، زیرا به شما کمک می کند برند برپایی کنید و حرفه ای به نظر برسید. با یک پروفایل کسب و کار، به دیدگاه ها و تجزیه و تحلیل هایی دسترسی دارید که به شما کمک می کند تصمیماتی بر پایه دیتا اتخاذ کنید. شما وانگهی می توانید بخش بندی کسب و کار، اطلاعات تماس و دکمه های عملیاتی به بیوگرافی خویش اضافه کنید.

این نکات مهم را درخصوص پروفایل های کسب و کار ملاحظه نمائید.

انتخاب درست دسته بندی کسب و کار
دسته بندی سوداگری شما در ایسنتاگرام همان دسته است که برای صفحه فیس بوک خویش گزینش کرده اید. به عنوان نمونه ZARA در فیس بوک در بخش بندی پوشاک (برند) پیمان گرفته است.

مقاله پیوسته را از دست ندهید:
چگونه در اینستاگرام مشتریان خفته پیدا کنیم؟

 

در اینستاگرام نیز تقسیم بندی ZARA دقیقا همین میباشد.

 

برای اضافه کردن قابلیت بیشتر به بیو اینستاگرام خود، می توانید تقسیم بندی سوداگری اینستاگرام خویش را تغییر دهید. در تلفن همراه، روی ویرایش مشخصات کلیک کرده و به سرنوشت اطلاعات دسته بندی کسب و کار (Business Information category) بروید. خواهید رویت که صفحه فیس بوک شما به پروفایل اینستاگرامتان لینک گردیده و اطلاعات تقسیم بندی به طور اتوماتیک از صفحه فیس بوک وارد شده است.

 

جهت نگریستن سایر تقسیم هایی که می توانید انتخاب کنید مانند کتاب ها و مجلات، رویدادها، تلویزیون، فیلم، کسب و کار محلی، برندها و محصولات، موسیقی، افراد مهم، ورزش ها و غیره، روی گزینه تقسیم بندی ضربه بزنید. بعد از برگزیدن تقسیم مناسب با کسب و کار خود، می توانید ذیل شاخه ای را از منوی کرکره ای انتخاب کنید. زیر شاخه چیزی است که در بیوگرافی شما در اینستاگرام پرتو داده می شود.

درج اطلاعات تماس
جهت کمک به کاربران اینستاگرام برای تماس با شما، می توانید ایمیل، عدد تلفن و آدرس خویش را وارد کنید. روی ویرایش مشخصات ضربه بزنید و سرنوشت اطلاعات کسب و کار را مفتوح کنید. سپس روی گزینه های تماس ضربه بزنید تا فیلدهای ایمیل، تلفن و آدرس باز شود. هر فیلدی که پر می کنید در تقدیر بیوگرافی تان در اینستاگرام نمایش داده می شود.

 

انتخاب دکمه های عملیاتی (Action Buttons)
یک دکمه عملیاتی پروفایل اینستاگرام شما را به سایر سرویس های آنلاین مشابه Yelp یا Eventbrite متصل می کند لغایت مشتریان تان بتوانند بدون ترک حساب اینستاگرام خود، اقداماتی نظیر خرید بلیط یا رزرو را سپریدن دهند.

روی دکمه افزودن دکمه عملیاتی کلیک کرده و سرویس آنلاینی را که برای سپریدن سوداگری استفاده میکنید را برگزیدن نمائید. سپس روی بعد (Next) کلیک کنید، URL باره بهره‌گیری ی کسب و کار خویش را اضافه و روی سپریدن شد (Done) ضربه بزنید. بعد از سرانجام کار، دکمه دکمه عملیاتی جدید در بیوگرافی شما نما می شود.

 

به یاد داشته باشید که دکمه های عملیاتی در همان سرنوشت اطلاعات تماس تان اثر دیتا می شوند. از انتخاب شمار زیادی از آنها خودداری کنید زیرا کل در پروفایل شما اثر دیتا نمیشوند.

مقاله مرتبط را از دست ندهید:
با این 6 گام مدرس اینستاگرام برای سوداگری خود شوید!
نتیجه گیری
اگر چه محتوا و کپشن های شما در اینستاگرام مهم هستند، پروفایل تان اولین تائیر را در پلتفرم میگذارد. شما میبایست در سررسید مختصر بهترین تاثیرگذاری را داشته باشید. از نکات این نوشتار به منظور بهبود پروفایل اینستاگرام خود سهم برید و مزد زحماتتان را بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: